شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی نیاز به رعایت استاندارد های ملی و بین المللی دارد ،که “فروشگاه تجهیزات آتش نشانی و ایمنی احمدی” چه از نظر متصدیان و چه از نظر کارگاه های شارژ، دارای بالاترین استانداردها می باشد. به همین دلیل کیفیت شارژ کپسول ها بسیار بالا بوده و همچنین قیمت های مناسب ما باعث رضایت دو چندان مشتریان ما شده است. لازم به ذکر است که تمامی فعالیت های ما  اعم از شارژ و سرویس های که هنگام شارژ روی کپسول ها اعمال میکنیم مورد تایید سازمان آتش نشانی می باشد.

شارژ کپسول استاندارد

شارژ کپسول آتش نشانی با رعایت استاندارد های ایمنی :

شارژ باید در فاصله های زمانی معین (سالانه ، شش ماه ، سه ماهه ، ماهانه) که طبق دستور سازنده مشخص خواهد شد، انجام می گیرد. همچنین نوع پودر استفاده شده در هنگام شارژ باید از همان نوع پودری باشد که سازنده کپسول توصیه کرده است. فروشگاه ما ، در هنگام شارژ کپسول ها مواردی از قبیل ظرفیت کپسول، فشار تخلیه ، طول پرتاب ،درصد تخلیه و زمان تخلیه را کنترل می کند. پلمپ سیم کپسول باید طوری پلمپ شود که در مواقع نیاز به راحتی بریده شود و نباید این پروسه زمان بر باشد. در هنگام شارژ بایستی کارت مشخصات شارژ روی کپسول اعمال شود تا در تاریخچه ای از شارژ ها و نحوه ی شارژ هر کپسول به صورت شفاف مشخص باشد.

برخی نکات ایمنی در شارژ کپسول اتش نشانی:

وزن کپسول عامل مهمی در هنگام شارژ می باشد و بایستی به صورت دقیق وزن کشی شود زیرا وزن هر کپسول باید به همان میزانی باشد که در زمان تحویل بوده است. باید پودر کپسول تست شود در حالت استاندار بایستی هر دو کیلو گرم پودر بتواند یک متر مربع آتش را خاموش کند. توجه داشته باشید که هر کپسول حتی بعد از یکبار مصرف دیگر توان فشار و قدرت خاموش کنندگی قبل را نخواهد داشت و بایستیبرای شارژ مجدد اقدام نمایید توجه داشته باشید که حجم کپسول عاملی برای تضمین فشار بالای کپسول ندارد و در صورت استفاده کپسول حتی به میزان کم نیز بایستی دوباره به شارژ آن اقدام نمایید. البته ممکن است این مسئله چندان برایتان اهمیتی نداشته باشد ولی در صورت بروز حادثه دیگر پشیمانی در امر شارژ هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

ارائه خدمات شارژ انواع کپسول آتش نشانی

در هنگام شارژ کپسول آتش نشانی باید وضعیت ظاهری کپسول نیز بررسی شود تا در صورت وجود زنگ زدگی روی بدنه کپسول یا وجود مشکل در دستگیره و مشکلات دیگر، اقدام به رفع آن مشکل صورت گیرد. روی کپسول ها بایستی هر دو سال یکبار تست هیدرواستاتیک انجام گیرد. تمامی مراحل شارژ و سرویس دهی توسط مهندسان آموزش دیده و باتجربه بررسی شده و سپس عمل شارژ صورت می گیرد.

  • – شارژ کپسول های دی اکسید کربن (CO2)
  • – شارژ کپسول های گاز و پودر
  • – شارژ کپسول های آب و گاز
  • – شارژ کپسول های فوم
  • – شارژ کپسول های بیورسال

برای نگه داری بهتر کپسول ها از جعبه آتش نشانی فایرباکس استفاده نمایید. که باقیمت مناسب می توانید از فروشگاه ما تهیه نمائید.

خرید : گاز سنج

رعایت این نکات کارایی استفاده از کپسول را بالا می برد

  • کپسول های آتش نشانی را در بازه مشخصی سرویس و شارژ مجدد انجام دهید
  • هر ماه کپسول خود را مورد بررسی قرار داده تا از سالم بودن و مناسب بودن فشار آن مطمئن شوید
  • اگر زنگ زدگی, خراب شدن شیر یا اهرم یا هر گونه مشکلی در کپسول دیدید سریعا اقدام به برطرف کردن ان نمائید.
  • از برچسب یا کارت زده شده روی کپسول تاریخ مجدد شارژ کپسول را مطلع شوید
  • هر سال یکبار کپسول آتش نشانی را برای آزمایش هیدرواستاتیک به مراکز معتبر تست ببرید.
  • دقت کنید وزن شارژ شده با وزن استاندارد آن برابر باشد

لیست قیمت های خاموش کننده ها مصوب اتحادیه لوازم ایمنی و شارژ کپسول آتش نشانی ( قیمت ها به تومان می‌باشد)

لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز یا همان پودری سال ۹۹

فروشگاه تجهیزات آتش نشانی و ایمنی احمدی | لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی پودری سال 99

لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی co2 سال ۹۹

فروشگاه تجهیزات آتش نشانی و ایمنی احمدی | لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی CO2 سال 99

لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی آب و گاز یا همان کفی سال ۹۹

فروشگاه تجهیزات آتش نشانی و ایمنی احمدی | لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی آب و گاز سال 99

جهت خرید و یا دریافت قیمت شارژ انواع کپسول آتش نشانی شامل کپسول آتش نشانی آب و گاز و کپسول آتش نشانی بیوورسال با شماره ثابت ۶۶۷۴۵۰۶۹-۰۲۱ یا شماره همراه ۰۹۱۲۹۲۸۰۷۱۰ تماس حاصل فرمایید.