فروش انواع شیلنگ آتش نشانی

شیلنگ آتش نشانی  جزو حیاتی ترین تجهیزات در هنگام اطفای حریق می باشد. جعبه آتش نشانی و خودرو های آتش نشانی مناسب ترین مکان برای نگه داری این نوع شیلنگ ها به منظور آب رسانی به منطقه حریق یا آتش سوزی شدید در سریع ترین زمان می باشند. این شیلنگ ها از دو لایه خارجی و داخلی ساخته شده اند. لایه خارجی از الیاف در هم تنیده شده و لایه داخلی از جنس پلاستیک یا پارچه ای با قابلیت کشسانی می باشد. در دو انتهای شیلنگ سر فلزی دارنند که قابلیت اتصال به خروجی فشار قوی آب می باشد.

شیلنگ آتش نشانی جز قطعات اصلی در تجهیزات آتش نشانی می باشد و از آن برای انتقال آب به منظور اطفاء حریق و یا کارهای دیگر استفاده می شود. شیلنگ آتش نشانی به انگلیسی معادل Fire Hose می باشد. در گذشته شیلنگها ساخته شده از جنس کتان بودند اما بیشتر شیلنگهای مدرن از الیاف مصنوعی مانند پلی استر یا رشته نایلون ساخته شده اند. نخ های الیاف ممکن است رنگ های مختلفی داشته باشد یا طبیعی باقی بماند. الیاف مصنوعی به مراتب مقاومت بیشتری در برابر سایش دارند. روکش ها و آستر ها از لاستیک مصنوعی استفاده می کنند که درجات مختلفی از مقاومت در برابر مواد شیمیایی، دما و …را فراهم می کنند.

شیلنگ ها در سایزهای مختلفی از جمله شیلنگ آتشنشانی ۱ اینچ، شیلنگ آتشنشانی ۲ اینچ، ۲.۵، ۳ و ۴ اینچ تولید می شوند و بر اساس کاربرد به دو دسته شیلنگ مکش و شیلنگ تحویل تقسیم بندی شده اند.

شیلنگ مکش در قسمت مکش پمپ قرار می گیرد و قطر آن بستگی به ظرفیت پمپ دارد.

شیلنگ تحویل در قسمت خروجی پمپ قرار می گیرد و دارای دو دسته شلنگ نفوذ پذیر و شلنگ بدون نفوذ است.

شیلنگ بدون نفوذ در خدمات آتشنشانی و شیلنگ های غیر نفوذ برای تهیه آب استفاده می شود.

شیلنگ آتش نشانی ایرانی از مواد مرغوب و با کیفیت ساخته شده است که با خرید این نوع شیلنگ ها به تولید داخلی نیز می توان کمک نمود. گاها شیلنگ ها را می توان بصورت شیلنگ آتش نشانی دست دوم نیز تهیه نمود که باعث کاهش هزینه ها می شود و تا زمانی که شیلنگ مقاومت خود را از دست ندهد می توان از آن استفاده نمود.

شیلنگ آتش نشانی

انواع شیلنگ آتش نشانی استاندارد و اصالت کالا

شیلنگ ها را میتوان براساس جنس آن ها به دسته بندی زیر تقسیم بندی کرد و بر اساس کاربردها میتوان آن را  بکار برد. شناخت درست از انواع شیلنگ می تواند در هزینه ها شما صرفه جویی نمایید و همینطور برای استفاده در کاربرد مد نظرتان میتواند عملکرد خیلی بهتری داشته باشد.

  • شیلنگ برزنتی : این نوع شیلنگ دارای دوام بالا در برابر حرارت، سایش و مواد شیمیایی می باشد.
  • شیلنگ ضد اسید : عموما در صنایع نفتی و پتروشیمی برای انتقال مواد اسیدی به کار می رود.
  • این نوع شلنگ ها به رنگ قرمز بوده و جنس نیتریل و پلاستیک به کار رفته در آن باعث ایجاد مقاومت بالا در برابر مواد اسیدی میشود.
  • شیلنگ نواری : این نوع شیلنگ دارای آستر لاستیکی ضد آب است و قابلیت جمع شدن بصورت حلقه ای را دارد.
  • شیلنگ لاستیکی : این نوع شیلنگ از نوع لاستیک بوده و در مراحل اولیه اطفا حریق کاربرد دارد.
  • شیلنگ خرطومی : این نوع شیلنگ نسبت به جمع شدن در اثر فشار مکش مقام اند و برای آبگیری از منبع روباز مورد استفاده قرار می گیرند.

خدمات ما: شارژ کپسول آتش نشانی 

شیلنگ آتش نشانی اشباخ

شیلنگ آتش نشانی اشباخ آلمان در دو نوع برزنتی و ضد اسید تولید می شود که دارای سایزهای مختلفی است. دمای قابل تحمل این شیلنگ ۴۰ تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد است.

از این شیلنگ به دلیل عمر طولانی و مقاومت بالای آن در برابر مواد اسیدی و پوسیدگی اکثرا در صنایعی که با مواد اسیدی و خورنده سرو کار دارند استفاده می شود.

شیلنگ آتش نشانی ضد اسید

شیلنگ اتش نشانی ضد اسید عموما در صنایع نفتی و پتروشیمی برای انتقال مواد اسیدی کاربرد دارد. این نوع شیلنگ ها به رنگ قرمز بوده و جنس نیتریل و پلاستیک به کار رفته در آن باعث ایجاد مقاومت بالا در برابر مواد اسیدی می شود.

در ساخت این نوع شیلنگ برای ایجاد مقاومت بالا از یک لایه پلاستیکی با یک روکش برزنتی و روکشی از جنس نیتریل استفاده شده است که این امر باعث می شود شیلنگ در برابر ساییدگی و مواد شیمیایی و اسیدی مقاومت بالایی پیدا کند.

موارد استفاده از شیلنگ آتشنشانی ضد اسید عبارت است از: انتقال اسیدها، مواد شیمیایی، حلال ها و فراورده های نفتی و همچنین بارگیری و تخلیه این مواد می باشد.

شیلنگ آتش نشانی پارس

این نوع شیلنگ آتشنشانی یکی از انواع شیلنگ آتش نشانی ایرانی است که در ساخت آن از مواد مرغوب استفاده شده است و کیفیت ساخت بالایی دارد. شیلنگ آتش نشانی پارس دارای انعطاف بالا و وزن کمی است که در فشار کاری بالا با اطمینان از کیفیت خوب محصول می توان از آن استفاده نمود. این نوع شیلنگ با توجه به کیفیت خوب آن دارای قیمت بسیار مناسبی است.

مشخصات اصلی لازم برای شیلنگ آتشنشانی

انعطاف پذیری :

شیلنگ مورد استفاده باید به اندازه کافی قابل انعطاف باشد.

دوام :

مصالح بکار رفته در ساخت باید از مقاومت بالا برخوردار باشند. یک پوشش پلاستیک سخت باعث افزایش طول عمر شیلنگ خواهد شد.

شیلنگ آتشنشانی باید تحمل فشار کاری و دمای بالا را داشته باشد.

طول و قطر شیلنگ :

شیلنگ ها دارای سایزهای مختلفی هستند که هر کدام برای کاری خاص تهیه شده اند. انتخاب یک نمونه استاندارد و با کیفیت امری ضروری است.

پس از استفاده از شیلنگ لازم است آن را مورد بازرسی قرار داده و در صورت نیاز ترمیم شود.

خرید شیلنگ با نازلترین قیمت :

برای استفاده بهینه, متناسب با کاربردهای مختلف آن باید شیلنگ خریداری شود . شیلنگ های آتشنشانی در فروشگاه لوازم ایمنی احمدی در اندازه و طول های متفاوت عرضه می شود. جهت اطلاع دقیق از قیمت و اطلاعات فنی محصول با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. گرفتن مشاوره از همکاران ما, میتواند اطلاعات خوبی برای شما در انتخاب بهترین شیلنگ  فراهم کند.

در انتخاب شیلنگ آتش نشانی به معیارهای زیر توجه نمایید:  

  • طول و ابعاد شیلنگ
  • فشاری خروجی برای انتقال آب برای خاموش کردن حریق
  • جنس و کیفیت آن
  • برند ( ایرانی یا خارجی )

انواع شلنگ های موجود: شلنگ برزنتی ضد اسید, شلنگ آتش نشانی هوزریلی, شلنگ برزنتی، شلنگ آتش نشانی PVC

خرید و فروش : شیلنگ آتشنشانی هایپر